من یک دخترم....!!!
Smiles Girl ツ
♥ ツ ♥



من یک دخترم....!!!
 
من یک دخترم....!!!

هی پسر....!!!

من یک دخترم....!!!

یک انسانم....

همانند تو....!!!

اما....

عقاید پدربزرگانمان، نگاه هیز مردمانمان.....

مرا متفاوت از تو میخواند.....!!!

تفاوتی که هیچوقت لمسشان نکردم......

اصلا کدام تفاوت....؟؟؟

من ابرو برمیدارم.... توام برمیداری....!!!

آرایش میکنم....توام اینکا رو میکنی....!!!

گوشواره میندازم....توام میندازی....!!!!

لوس حرف میزنم...توام میزنی....!!!

من و تو تنها یک تفاوت داریم...!!!

دوستی من با یک پسر، دوست داشتنش، هم اغوشیش، بوسیدنش....

یعنی.... فاحشگی....!!!

اما... برای تو... یعنی... آزادی.... جوونی کردن....!!!

من یک دخترم...!!!

حتی اگر فاحشه باشم....!!!

کارهایم زنانه است...!!!

افکارم زنانه است...!!!

دوست داشتنم زنانه است...!!

تکیه کردنم به یک مرد زنانه است....!!

من با تمام تفاوت ها پای جنسیتم، زنانگی ام ایستاده ام.....!!

اما تو چی...؟؟؟

مردانگی ات را به چه میفروشی....؟؟

من یک دخترم....!!!

فاحشه یا باکره فرقی ندارد.....!!

من ب جنسیتم افتخار میکنم.....!!



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت23:06---5 دی 1392
اين مطلبتم عالي بود بايد برم بخوابم

مرا ببخش اگر زيادي سخن گفتم سخنهايم درون گلويم گير كرده بودند

شب خوش
پاسخ: MerC k nazar dadi :) ;)


ZSA
ساعت23:38---29 آذر 1392
زخم هایت را پنهان کن... این روزها مردم زیادی با نمک شده اند...
پاسخ: :(


Amir HOsein
ساعت15:10---23 آذر 1392
salam Khobiman be e moshekel khordam.chera ghaleb az on siet mizaram maten ra ghatipati miyareh...asan web daqon mishe ,,mishe rahnamaim konid lotFaN

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 22 آذر 1392برچسب:, ✖ 11:20 ✖ Girl ツ ✖